Diyanet bi kere adam olsaydı, cemevlerini ibadethane sayardı bu bir. (SÜNNİYİM)
3- Ben size cübbeli hocaya "********" diyerek çözüme mi kavuşacağız dedim? Su üstüne çıkmaya çalıştığım yok belkide "********" kelimesini kullanmamam gerekirdi.Dahada uzatıp birbirimizi kırmaya gerek yok.
Diyanetin İcaatları ALLAH katında; Kurumun Başındaki Şahsın Vereceği Hesaptır.
Ayrıca Hatanı Anlamana Sevindim... Sevgilerle.