• 07-12-2012, 16:33:05
    #28
    lordhaskey gibilere ekşisözlükte troll deniyor. bu yüzden


    ne kadar cevap verirseniz kendini o kadar tatmin edecek. memleketim şarkısını ahmet kaya'ya çatal bıçak atanlarda söylemişti zamanında. şimdi alevilerin haklarının verilmesini isteyenler aynı şarkıyı paylaşıyor. çelişkiye bak. sanki vatan hainlerini öven bir konu açılmış. yok sayın o arkadaşı en iyisi.

    konuya gelirsek karar çıkmazsa 1 yıldan fazla içerde tutulamıyor sanırım. tahmin ediyordum zaten 1 yıldan fazla sürmez diye. erteleye erteleye 1 yılı doldurdular neredeyse. ve video görüntülerine gelince, 15-16 cm boyundaki ipodlar bile hd video kaydı yaparken, yıl olmuş 2000 küsür hala bulanık ve sürekli kesilen bir video var ortada. inanmak isteyen inanır kendi bileceği iş.
  • 07-12-2012, 16:41:16
    #29
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    lordhaskey gibilere ekşisözlükte troll deniyor. bu yüzden


    ne kadar cevap verirseniz kendini o kadar tatmin edecek. memleketim şarkısını ahmet kaya'ya çatal bıçak atanlarda söylemişti zamanında. şimdi alevilerin haklarının verilmesini isteyenler aynı şarkıyı paylaşıyor. çelişkiye bak. sanki vatan hainlerini öven bir konu açılmış. yok sayın o arkadaşı en iyisi.

    konuya gelirsek karar çıkmazsa 1 yıldan fazla içerde tutulamıyor sanırım. tahmin ediyordum zaten 1 yıldan fazla sürmez diye. erteleye erteleye 1 yılı doldurdular neredeyse. ve video görüntülerine gelince, 15-16 cm boyundaki ipodlar bile hd video kaydı yaparken, yıl olmuş 2000 küsür hala bulanık ve sürekli kesilen bir video var ortada. inanmak isteyen inanır kendi bileceği iş.
    Konuyu kaydırmıyayım diyorum, aynen big troll İskilipli atıf hocayı kendine örnek alan bi kişiden birşey bekliyemezsiniz.Eğer problemin varsa pm gelirsin, tartışırız.Memleketim şarkısı - Ahmet kaya - Alevilik bu 3ünü bir araya getirip nasıl bir anlam çıkardıysanız..Senin zihniyetindeki kişileri yok saymak için hayat çabası veriyoruz.Sizin gibi insanlardan millet dinden soğudu be.

  • 07-12-2012, 16:42:18
    #30
    Üyeliği durduruldu
    tayfun199 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cübbeli Ahmet Hoca çok çok büyük bir alimdir kıymetini bilmeliyiz. Çok şükür beraat etti.
    Cübbeli Hoca Sizin Benim Gibi Bir İnsandır.Çok Büyük Konuşuyorsunuz.Adamı Peygamber Yapacaksınız Neredeyse...Allah Akıl Fikir Versin Size
  • 07-12-2012, 17:06:09
    #31
    Bazı Arkadaşlar Bilmeden Atıp Tutmuşlar...

    Cübbeli Ahmet Hoca'nın Tek Suçu Papanın Elini Öpmemesidir. Dinler Arası Dilaloğa Karşı Çıkmasıdır...

    Tayyip Erdoğan Hakkında Doğru Ama Fişleyici Sözler Söyledi.

    Bu Yüzden Tayyip de Okyanus Ötesindeki Sahte Müslüman Gülen ile Birlikte Cübbeliyi Fişlediler...

    Cübbeli Zina Mina Yapmadı. Kumpas Kuruldu... Hem Zina Yapsa Sizene Banane ?

    Ben Birisiyle Zina Yapıyorsam Sizene ? Günah Benim Günahım Değil mi ?

    Boş Yere Laf Atmayın Hoca Son Derece Milliyetçi Bir İnsandır. Gerçek Müslümandır.

    ...............................

    .......
  • 07-12-2012, 17:49:35
    #32
    Hoş sohbetleri olan bir hoca

    sadece Cehennemi anlatıp insanları korkutanlardan değil Cennet ehlinden de haber sunuyor
  • 07-12-2012, 18:04:09
    #33
    Expensive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cübbeli Hoca Sizin Benim Gibi Bir İnsandır.Çok Büyük Konuşuyorsunuz.Adamı Peygamber Yapacaksınız Neredeyse...Allah Akıl Fikir Versin Size
    İnsan zaten onu inkar etmedi kimse ama büyük konuşmayla alakası yok adam fikrini söylemiş büyük falan konuşmamış.ALLAH sana da akıl versin ne diyeyim.
  • 07-12-2012, 18:30:56
    #34
    cübbelinin kasedini bizzat izledim herşey açık ve netti daha neyi tartışıyosunuz
  • 07-12-2012, 19:25:39
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cübbeli Ahmet Hoca iyidir. İyi.. Kendini dinletiyor valla. Mantıklı şeylerden bahsediyor çokta sempatik.


    http://www.youtube.com/watch?v=IlQ8uCdhbeU
  • 07-12-2012, 19:30:14
    #36
    inşallah maşşallah hadi yallah