lordhaskey gibilere ekşisözlükte troll deniyor. bu yüzden


ne kadar cevap verirseniz kendini o kadar tatmin edecek. memleketim şarkısını ahmet kaya'ya çatal bıçak atanlarda söylemişti zamanında. şimdi alevilerin haklarının verilmesini isteyenler aynı şarkıyı paylaşıyor. çelişkiye bak. sanki vatan hainlerini öven bir konu açılmış. yok sayın o arkadaşı en iyisi.

konuya gelirsek karar çıkmazsa 1 yıldan fazla içerde tutulamıyor sanırım. tahmin ediyordum zaten 1 yıldan fazla sürmez diye. erteleye erteleye 1 yılı doldurdular neredeyse. ve video görüntülerine gelince, 15-16 cm boyundaki ipodlar bile hd video kaydı yaparken, yıl olmuş 2000 küsür hala bulanık ve sürekli kesilen bir video var ortada. inanmak isteyen inanır kendi bileceği iş.