• 03-12-2012, 20:46:52
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    FTWDA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gta san andreas ve asphalt 6 var fakat 1 hafta oynayıp sıkıldım. hiç kasma olmuyor


    ram değiştirmek için açmak vs garantiyi bitirmez hocam yanlış biliyorsunuz

    normalde bu makine max 8 gb kaldırıyor, 16 gb sorun yaratabilir
    Ben yanlış biliyorum sanırım,
    ama ayriyetten SDN'de http://forum.shiftdelete.net/dizustu...ikarir-mi.html
    şöyle bir şey buldum..Ama apple cihazlarında böyle bir kural var mıdır bilemem.
  • 03-12-2012, 20:51:15
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    AlprTbk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yanlış biliyorum sanırım,
    ama ayriyetten SDN'de http://forum.shiftdelete.net/dizustu...ikarir-mi.html
    şöyle bir şey buldum..Ama apple cihazlarında böyle bir kural var mıdır bilemem.
    evet yanlış biliyorsunuz
    http://images.apple.com/legal/terms/...ms_English.pdf
    http://support.apple.com/kb/ht1270
  • 03-12-2012, 21:31:43
    #21
    Üyeliği durduruldu
    hocam kaça aldınız ? nerden aldınız. bir arkadaşım düşünüyorda bu tarz bir mac
  • 03-12-2012, 21:39:34
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bunu alacağına ssd li toshiba asus samsung filan alsan varya uff uff
  • 03-12-2012, 22:16:33
    #23
    Ya tek kötü yanı apple ürünlerinin çok pahalı olması...
    Macbook pro şarj aletini ve magic mouse'ımı kaybetmiştim...Bir yakınıma söyledim Amerika'dan getirdi 184 dolar etti .. Bilkom'dan falan almaya kalksam 500 tl ye geliyordu
  • 03-12-2012, 22:56:53
    #24
    İkinci nesil işlemci ile üçüncü nesil HD4000 olması mümkün değil. Özellikleri yanlış yazmışsınız ya da size yanlış aktarılmış.
  • 03-12-2012, 23:24:36
    #25
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkinci nesil işlemci ile üçüncü nesil HD4000 olması mümkün değil. Özellikleri yanlış yazmışsınız ya da size yanlış aktarılmış.
    Detaylar aynı yazdığım gibi hocam
    http://www.pclabs.com.tr/2012/06/05/...ri-belli-oldu/
  • 03-12-2012, 23:27:01
    #26
    sunucuoptimizasyon.com
    Ekran kartından fazla beklentiniz olmasın.
  • 03-12-2012, 23:27:36
    #27
    serhad_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Detaylar aynı yazdığım gibi hocam
    http://www.pclabs.com.tr/2012/06/05/...ri-belli-oldu/
    İşlemci i5-2450 değil o zaman i5-3000 serisi çünkü Intel Ivy Bridge serisi üçüncü nesil. Zaten HD4000 üçüncü nesil işlemcilerle gelen işlemciye gömülü bir gpu.