Ya tek kötü yanı apple ürünlerinin çok pahalı olması...
Macbook pro şarj aletini ve magic mouse'ımı kaybetmiştim...Bir yakınıma söyledim Amerika'dan getirdi 184 dolar etti .. Bilkom'dan falan almaya kalksam 500 tl ye geliyordu
İşlemci i5-2450 değil o zaman i5-3000 serisi çünkü Intel Ivy Bridge serisi üçüncü nesil. Zaten HD4000 üçüncü nesil işlemcilerle gelen işlemciye gömülü bir gpu.