AlprTbk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben yanlış biliyorum sanırım,
ama ayriyetten SDN'de http://forum.shiftdelete.net/dizustu...ikarir-mi.html
şöyle bir şey buldum..Ama apple cihazlarında böyle bir kural var mıdır bilemem.
evet yanlış biliyorsunuz
http://images.apple.com/legal/terms/...ms_English.pdf
http://support.apple.com/kb/ht1270