Ya tek kötü yanı apple ürünlerinin çok pahalı olması...
Macbook pro şarj aletini ve magic mouse'ımı kaybetmiştim...Bir yakınıma söyledim Amerika'dan getirdi 184 dolar etti .. Bilkom'dan falan almaya kalksam 500 tl ye geliyordu