gta san andreas ve asphalt 6 var fakat 1 hafta oynayıp sıkıldım. hiç kasma olmuyor
ram değiştirmek için açmak vs garantiyi bitirmez hocam yanlış biliyorsunuz
normalde bu makine max 8 gb kaldırıyor, 16 gb sorun yaratabilir
Ben yanlış biliyorum sanırım,
ama ayriyetten SDN'de
http://forum.shiftdelete.net/dizustu...ikarir-mi.html
şöyle bir şey buldum..Ama apple cihazlarında böyle bir kural var mıdır bilemem.