FTWDA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gta san andreas ve asphalt 6 var fakat 1 hafta oynayıp sıkıldım. hiç kasma olmuyor


ram değiştirmek için açmak vs garantiyi bitirmez hocam yanlış biliyorsunuz

normalde bu makine max 8 gb kaldırıyor, 16 gb sorun yaratabilir
Ben yanlış biliyorum sanırım,
ama ayriyetten SDN'de http://forum.shiftdelete.net/dizustu...ikarir-mi.html
şöyle bir şey buldum..Ama apple cihazlarında böyle bir kural var mıdır bilemem.