• 03-12-2012, 23:28:24
    #28
    Evet üçüncü nesil zaten hocam
    Bakalım yarın geliyor nasıl birşeymis
  • 04-12-2012, 21:11:28
    #29
    Macbookum geldi cok hosuma gitti gercekten. iyiki almisim verdigim paraya hic pisman olmadim
  • 04-12-2012, 21:29:41
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    serhad_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Macbookum geldi cok hosuma gitti gercekten. iyiki almisim verdigim paraya hic pisman olmadim
    Hayırlı olsun hocam iyi günlerde kullanın
  • 04-12-2012, 21:32:30
    #31
    AlprTbk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam iyi günlerde kullanın
    Teşekkür ederim hocam. Şimdiye kadar neden almamış anlamış değilim ) birde iphone 5 olunca tadından yenmiyor vallahi