• 02-12-2012, 21:03:41
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Hkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakıt konusunda BMW hakkında bilgim yok ama 2010 dizel Fiesta'yla Çeşme'den İzmir'e 10 liralık yakıtla geldik. Şaka değil, abartmıyorum. Hız sabitleyiciyi açıp 90'a getirdik. 10 liralık yakıtla İzmir'e kadar gelip bir de üstüne 2 arkadaşı İzmir'in farklı yerlerindeki evlerine bıraktık.
    1.4 diesel araçla yazın çok Çeşme'ye gidip gelmişimdir. 10 'ye gitmek imkansız hocam. Bornova'dan Manisa'ya dönüşte boşta 10 'ye gidip geliyorum ben. Ayrıca şehir içinde frene ne kadar çok basıldığının siz farkındasınız.
  • 02-12-2012, 23:29:40
    #20
    Bence ikisini de alma.

    Bu arada ben LPG'li Megane II ile Menemen'den Çeşme git gel, Çeşme içi gez, Ilıca, Alaçatı yap 70 lira yakıyorum. 350/375 KM civarı. Ortalama 145 KM hızla falan gidiyorum 210'a falan çıkıyor bazı yerlerde. Doğru düzgün gidip 90'ı geçmesem daha az yakacak...
  • 02-12-2012, 23:59:49
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bmw 1 al , kücük motoru fazla yakmiyor alicisi cok olan arabadir motoruda saglam
  • 03-12-2012, 00:37:21
    #22
    Bmw leri çok seviyorum ama motoru büyük olduğu için su gibi benzin yakıyor.Benzin parası benim için sorun değil diyorsanız 3.16i serisi tavsiye ederim.
  • 03-12-2012, 00:45:56
    #23
    fiesta sanırım 2 paketle ful oluyor Titanium X Plus Paketi
    Güvenlik Paketi anahtar teslim 45 yapıyor oda. (sizde bir deneyin )

    http://www.ford.com.tr/cs/ContentSer...Layout7&c=Page
  • 03-12-2012, 15:03:05
    #24
    bmw firmasının böyle kusurları olan bır aracı pıyasaya surecegıne ınanmıyorum,+öyle bıle olsa tum araclarını gerı toplar gerekenı yapardı.116i hıc kullanmadım ama benımde hayalımdekı arac 116i kısmetse 1 seneye kalmaz alırım dıye dusunuyorum
  • 03-12-2012, 15:32:44
    #25
    207 niz var fiesta bakıyosunuz. Çok anlamsız. Değiştirecekseniz Bmw ile tamam ama fiesta ile aynı segment ve bana göre 207 daha iyi araçtır. Fiesta dış görüntüden ibaret.