Hkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakıt konusunda BMW hakkında bilgim yok ama 2010 dizel Fiesta'yla Çeşme'den İzmir'e 10 liralık yakıtla geldik. Şaka değil, abartmıyorum. Hız sabitleyiciyi açıp 90'a getirdik. 10 liralık yakıtla İzmir'e kadar gelip bir de üstüne 2 arkadaşı İzmir'in farklı yerlerindeki evlerine bıraktık.
1.4 diesel araçla yazın çok Çeşme'ye gidip gelmişimdir. 10 'ye gitmek imkansız hocam. Bornova'dan Manisa'ya dönüşte boşta 10 'ye gidip geliyorum ben. Ayrıca şehir içinde frene ne kadar çok basıldığının siz farkındasınız.