bmw firmasının böyle kusurları olan bır aracı pıyasaya surecegıne ınanmıyorum,+öyle bıle olsa tum araclarını gerı toplar gerekenı yapardı.116i hıc kullanmadım ama benımde hayalımdekı arac 116i kısmetse 1 seneye kalmaz alırım dıye dusunuyorum