• 01-12-2012, 13:05:20
    #1
    oncelikle fiesta 1.4 dizelin en dolusunun fiyati 39 mu?

    http://www.ford.com.tr/SBE/fiyat-lis...=1205003792992

    2. sorum.

    sizce sifir km dizel en dolu fiesta mi? yoksa 2. el bmw 1 serisi hb mi? (2007 model fln)
  • 01-12-2012, 13:05:57
    #2
    1.serisini biz alacaktık neden vazgeçtik bilmiyorum yeni citroen c4 du aldık , içimde kaldı siz alın bence hocam
  • 01-12-2012, 13:13:26
    #3
    suan fiesta ile ayni segmentte peugeot 207 var 2011 model. 32 bin tl fln sayiyolar. acaba mantklimi boyle bir degisim onuda dusunuyorum.
  • 01-12-2012, 13:13:44
    #4
    Bence araba alırken vergi+yakıt+kasko gibi etmenlere bakın. Akaryakıt fiyatları bu kadar yüksekken bide araç fazla yakıyorsa hiç yakmasın diye evin önünde çürür durur.
  • 01-12-2012, 13:44:37
    #5
    fiestanin yakitida vergiside bnm suanki arabamla aynidir. bmw 1 serisnn ne kdr dir ki acaba? onuda dusundm ackcasi bana firsta dha agir basti almak icin. ama bu sferde 207 den tek farki sifir olmasi olck. hatta 207 dha konforlu. ama dis gorunumu guzel fiestanin.
  • 01-12-2012, 14:09:10
    #6
    yasindayioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence araba alırken vergi+yakıt+kasko gibi etmenlere bakın. Akaryakıt fiyatları bu kadar yüksekken bide araç fazla yakıyorsa hiç yakmasın diye evin önünde çürür durur.
    dostum araba bir lükstür paran yoksa almayacaksın
  • 01-12-2012, 16:26:15
    #7
    ozel isler nedeniyle araba benim icin ihtiyac durumunda. ama daha iyisini almak suan bnm icin luks mutlaka. ama karar veremedim iste ve bende size onu soruyorum ne yapayim. 2011 model 207 ile yola devammi? sifir km fiesta mi? 2. el bmw mi?
  • 02-12-2012, 12:40:58
    #8
    gunceldir:s
  • 02-12-2012, 13:53:43
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hocam BMW 1 serisi çok savrulan bir araçtır, çevremde kullanan (genç ve erkek olarak) kimse memnun değil, virajlarda çok savruluyor.