ozel isler nedeniyle araba benim icin ihtiyac durumunda. ama daha iyisini almak suan bnm icin luks mutlaka. ama karar veremedim iste ve bende size onu soruyorum ne yapayim. 2011 model 207 ile yola devammi? sifir km fiesta mi? 2. el bmw mi?