• 02-12-2012, 14:11:42
    #10
    DJmT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam BMW 1 serisi çok savrulan bir araçtır, çevremde kullanan (genç ve erkek olarak) kimse memnun değil, virajlarda çok savruluyor.
    fiesta ile bu konuda arasinda ciddi fark yoktur hocam. bmw nin belki daha bile iyidir diye dusunuyorum.
  • 02-12-2012, 14:15:39
    #11
    Yakıt konusunda BMW hakkında bilgim yok ama 2010 dizel Fiesta'yla Çeşme'den İzmir'e 10 liralık yakıtla geldik. Şaka değil, abartmıyorum. Hız sabitleyiciyi açıp 90'a getirdik. 10 liralık yakıtla İzmir'e kadar gelip bir de üstüne 2 arkadaşı İzmir'in farklı yerlerindeki evlerine bıraktık.
  • 02-12-2012, 14:20:38
    #12
    Üyeliği durduruldu
    NewRomance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiesta ile bu konuda arasinda ciddi fark yoktur hocam. bmw nin belki daha bile iyidir diye dusunuyorum.
    O konuyu bilemem hocam yalnız savrulan arabaya binemiyorum ben o yüzden uyarmak istedim sizi.
  • 02-12-2012, 14:28:35
    #13
    Hkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakıt konusunda BMW hakkında bilgim yok ama 2010 dizel Fiesta'yla Çeşme'den İzmir'e 10 liralık yakıtla geldik. Şaka değil, abartmıyorum. Hız sabitleyiciyi açıp 90'a getirdik. 10 liralık yakıtla İzmir'e kadar gelip bir de üstüne 2 arkadaşı İzmir'in farklı yerlerindeki evlerine bıraktık.
    bnde cesmeye gdip geliorm 1.4 dizelle ama bu soyledgnzde hesap hatasi var malsf blgnz olsn:d 1.4 lern ne yaktgi belli. degismez aralarnda ciddi seklde. yani ozaman sizin bi depo yakit ile 1700 km fln yol yapmanz gerekiyo:d

    DJmt tesekkurler. kmse sevmez ztn savrulani. benm 207 de cok oturaklidir. virajlarda yere kapaniyo banamisin demio masallah.
  • 02-12-2012, 14:42:14
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2011 fiesta kullanicisi olarak soyle yorum yapabilirim birkere araclarin segmentleri ayni degil 1 sene oldu araci alali is icin surekli aktif kullandigimdan suanda 57000 de bakim icin odedigin para her gun artiyor cunku normal bakim haricinde ekstra problemler cikiyor ki 0 ve garantili bir arac olmasina ragmen yakit konusuda da 25-30 kr bulur kullanima bagli olarak 1 depoya 35 lt yaklasik 160 tl ye falan doluyor suan ben ist sehir icinde 600km yol yapiyorum araba 1.4 ama hantal performans istiyorsaniz hic size uygun degil diger dez avantaji 5 vites ve 185km kizin uzerine cikmiyor hal boyle olunca cok cabuk fan acip kesiliyor konfor olarak sorarsan 0 arac olmasina ragmen kroniklesen bir direksyon kutusu problemi var her bakim zamani degisiyor nerdeyse 6 ay sonra tekrar ayni sorun o yuzden 0 alirsaniz kesinlikle 500tl gibi bir fark verip 5 yila uzatin garantisini ek olarak fiesta da ben aktif kullanimda (1 sene 57000) bu sorunlari yasadisam bmw acisindan bu daha sikintili olacaktir yipranma olayinin size servis-parca olarak maliyeti daha yuksek olacaktir bunlari goz onunda bulundurup bence 207 ile yola dvam edin sonrasinda sinif farki olan wv golf jetta c4 vb araclardan alin derim. Son bir not opele kesinlikle bulasmayin!!
  • 02-12-2012, 15:03:04
    #15
    Ben 1.16 ve 1.20 arasında kalmıştım tam alıyordum sonra bu fiyat bu arabaya verilmez diyip almamıştım 1,5 sene önce falan.Fiestaları bilmiyorum Mersin'de çok kullanılıyorlar.

    Teknik olarak Fiesta hakkında bilgim olmadığı için şöyle bir yorum yapayım, Ford arabalar da genelde 2. el olarak sattığınız da pek zarara girmiyorsunuz. + 1 araba 0 ve dolu... bir araba 5 yaşında eski ve dolu mu değil mi, istediğiniz renk mi bilmiyorum.

    Onun dışında Fiesta ve Bmw 1 serisi arasında kalsam gider Bmw alırım, ben parayı kasaya vermiş olurum.Özellikle beyaz ve sunrooflusu güzel.Yalnız biraz küçük araba.( Fiesta'ya binmedim, içi ne kadar dar veya geniş emi değilim, o da pek büyük olmasa gerek )

    Siz eğer 39 bin tl gözden çıkardıysanız başka bir önerim var tabi gücünüz bir kaç milyar daha yükseleblirse Alfa Romeo Giulietta da çok tatlı arabadır. 43-45 milyara bulabilme şansınız var.Tabi yüksekse boşverin.
  • 02-12-2012, 15:39:46
    #16
    joyous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2011 fiesta kullanicisi olarak soyle yorum yapabilirim birkere araclarin segmentleri ayni degil 1 sene oldu araci alali is icin surekli aktif kullandigimdan suanda 57000 de bakim icin odedigin para her gun artiyor cunku normal bakim haricinde ekstra problemler cikiyor ki 0 ve garantili bir arac olmasina ragmen yakit konusuda da 25-30 kr bulur kullanima bagli olarak 1 depoya 35 lt yaklasik 160 tl ye falan doluyor suan ben ist sehir icinde 600km yol yapiyorum araba 1.4 ama hantal performans istiyorsaniz hic size uygun degil diger dez avantaji 5 vites ve 185km kizin uzerine cikmiyor hal boyle olunca cok cabuk fan acip kesiliyor konfor olarak sorarsan 0 arac olmasina ragmen kroniklesen bir direksyon kutusu problemi var her bakim zamani degisiyor nerdeyse 6 ay sonra tekrar ayni sorun o yuzden 0 alirsaniz kesinlikle 500tl gibi bir fark verip 5 yila uzatin garantisini ek olarak fiesta da ben aktif kullanimda (1 sene 57000) bu sorunlari yasadisam bmw acisindan bu daha sikintili olacaktir yipranma olayinin size servis-parca olarak maliyeti daha yuksek olacaktir bunlari goz onunda bulundurup bence 207 ile yola dvam edin sonrasinda sinif farki olan wv golf jetta c4 vb araclardan alin derim. Son bir not opele kesinlikle bulasmayin!!
    Aslına bakarsanız bir zamanlar 207 yi fiestaya tercih ettim. Ama işte komşudaki kaz hesabı 207 nın daha konforlu oldugunu bılıyorum ama 207 kullandım dıye degıstırmek ıstedım. Ama sanırım en mantıklısı 207 kullanımına devam etmek.

    Sores_Alp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 1.16 ve 1.20 arasında kalmıştım tam alıyordum sonra bu fiyat bu arabaya verilmez diyip almamıştım 1,5 sene önce falan.Fiestaları bilmiyorum Mersin'de çok kullanılıyorlar.

    Teknik olarak Fiesta hakkında bilgim olmadığı için şöyle bir yorum yapayım, Ford arabalar da genelde 2. el olarak sattığınız da pek zarara girmiyorsunuz. + 1 araba 0 ve dolu... bir araba 5 yaşında eski ve dolu mu değil mi, istediğiniz renk mi bilmiyorum.

    Onun dışında Fiesta ve Bmw 1 serisi arasında kalsam gider Bmw alırım, ben parayı kasaya vermiş olurum.Özellikle beyaz ve sunrooflusu güzel.Yalnız biraz küçük araba.( Fiesta'ya binmedim, içi ne kadar dar veya geniş emi değilim, o da pek büyük olmasa gerek )

    Siz eğer 39 bin tl gözden çıkardıysanız başka bir önerim var tabi gücünüz bir kaç milyar daha yükseleblirse Alfa Romeo Giulietta da çok tatlı arabadır. 43-45 milyara bulabilme şansınız var.Tabi yüksekse boşverin.
    Ben sanırım toplam kararı verdım 207 ile yola devam :d
  • 02-12-2012, 19:41:59
    #17
    NewRomance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bnde cesmeye gdip geliorm 1.4 dizelle ama bu soyledgnzde hesap hatasi var malsf blgnz olsn:d 1.4 lern ne yaktgi belli. degismez aralarnda ciddi seklde. yani ozaman sizin bi depo yakit ile 1700 km fln yol yapmanz gerekiyo:d

    DJmt tesekkurler. kmse sevmez ztn savrulani. benm 207 de cok oturaklidir. virajlarda yere kapaniyo banamisin demio masallah.
    Hocam kanıtlayabilecek olsam inanın bir dakika durmam. 4 kişi gittik, bütün parayı hayvan gibi harcadık. Geri dönerken toplam 14 liramız kalmıştı. Çeşme'den çıkar çıkmaz ilk benzinliğe girip 10 liraya yakıt, 4 lirayla da ice tea ve bardak almıştık. Arkadaşları bırakma süresiyle birlikte eve 3 saatte geldik ama ucuza kapatmış olmanın mutluluğuyla kaybolan zaman umrumuzda olmamıştı.
  • 02-12-2012, 20:45:23
    #18
    Hkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kanıtlayabilecek olsam inanın bir dakika durmam. 4 kişi gittik, bütün parayı hayvan gibi harcadık. Geri dönerken toplam 14 liramız kalmıştı. Çeşme'den çıkar çıkmaz ilk benzinliğe girip 10 liraya yakıt, 4 lirayla da ice tea ve bardak almıştık. Arkadaşları bırakma süresiyle birlikte eve 3 saatte geldik ama ucuza kapatmış olmanın mutluluğuyla kaybolan zaman umrumuzda olmamıştı.
    Bahsettiginiz yol mesafesi 100km var mi? Keza boyle ise dediginiz mumkun degil..