Yakıt konusunda BMW hakkında bilgim yok ama 2010 dizel Fiesta'yla Çeşme'den İzmir'e 10 liralık yakıtla geldik. Şaka değil, abartmıyorum. Hız sabitleyiciyi açıp 90'a getirdik. 10 liralık yakıtla İzmir'e kadar gelip bir de üstüne 2 arkadaşı İzmir'in farklı yerlerindeki evlerine bıraktık.
bnde cesmeye gdip geliorm 1.4 dizelle ama bu soyledgnzde hesap hatasi var malsf blgnz olsn:d 1.4 lern ne yaktgi belli. degismez aralarnda ciddi seklde. yani ozaman sizin bi depo yakit ile 1700 km fln yol yapmanz gerekiyo:d
DJmt tesekkurler. kmse sevmez ztn savrulani. benm 207 de cok oturaklidir. virajlarda yere kapaniyo banamisin demio masallah.