2011 fiesta kullanicisi olarak soyle yorum yapabilirim birkere araclarin segmentleri ayni degil 1 sene oldu araci alali is icin surekli aktif kullandigimdan suanda 57000 de bakim icin odedigin para her gun artiyor cunku normal bakim haricinde ekstra problemler cikiyor ki 0 ve garantili bir arac olmasina ragmen yakit konusuda da 25-30 kr bulur kullanima bagli olarak 1 depoya 35 lt yaklasik 160 tl ye falan doluyor suan ben ist sehir icinde 600km yol yapiyorum araba 1.4 ama hantal performans istiyorsaniz hic size uygun degil diger dez avantaji 5 vites ve 185km kizin uzerine cikmiyor hal boyle olunca cok cabuk fan acip kesiliyor konfor olarak sorarsan 0 arac olmasina ragmen kroniklesen bir direksyon kutusu problemi var her bakim zamani degisiyor nerdeyse 6 ay sonra tekrar ayni sorun o yuzden 0 alirsaniz kesinlikle 500tl gibi bir fark verip 5 yila uzatin garantisini ek olarak fiesta da ben aktif kullanimda (1 sene 57000) bu sorunlari yasadisam bmw acisindan bu daha sikintili olacaktir yipranma olayinin size servis-parca olarak maliyeti daha yuksek olacaktir bunlari goz onunda bulundurup bence 207 ile yola dvam edin sonrasinda sinif farki olan wv golf jetta c4 vb araclardan alin derim. Son bir not opele kesinlikle bulasmayin!!