Üniversiteyi Bıraksam Direk Askerliğe mi Giderim
23
●1.963
- 27-11-2012, 19:19:40Liseden tecil hakkınız var gerekirse onu kullanırsınız şubeye gitmeniz size açıklık getirecektir.
- 27-11-2012, 19:54:21Tecil için gittiğinde diplomanın aslını istiyor. Ben üniversiteye kayıtta verdim diplomayı. Elimde diplomanın fotokopisi var sadece.DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emin misin hocam? O belgenin olması şart mı?English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-11-2012, 20:08:03zaten şuan öğrencisin bu sene nereye bırakcaksın.seneye kayıt sildirebilrsin o zaman diplomanı alabilrisin eline o zaman da liseden doğan tecil hakkın var.hemen askere almazlar merak etme.onlarda hemen insanları askere almak için can atmış beklemiyorlar : )
onlardan sonra bile tecil süren bitince bile yok kaçağa düşme var falanda filan.yani öyle hemen gitmiyorsun bugünden yarına - 27-11-2012, 20:49:52Kayıt sildirdiğine dair belge veriyorlar yüksek ihtimal lise diplomasının arkasına damga vururlarDelta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2012, 21:01:58Bazı aileler nüfüs kaydını geç yapıyorlar tarihi hatırlamıyorlar o yüzde 01.01 yazıyor.Genelde doğulu ailelerin çocuklarında var dikkat ettim.Point adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle