• 27-11-2012, 19:02:33
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşım ben zaten askerliği ertelemek istiyorum. Bu sene okulu bıraksam seneye YGS ile başka bölümden devam etsem askere alırlar mı diyorum?
  • 27-11-2012, 19:19:40
    #11
    Liseden tecil hakkınız var gerekirse onu kullanırsınız şubeye gitmeniz size açıklık getirecektir.
  • 27-11-2012, 19:22:38
    #12
    Okuldan kaydını sildirirsen sildirdiğine dair belgeyle şubeye git 2 yıl tecil verirler.
  • 27-11-2012, 19:54:21
    #13
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Liseden tecil hakkınız var gerekirse onu kullanırsınız şubeye gitmeniz size açıklık getirecektir.
    Tecil için gittiğinde diplomanın aslını istiyor. Ben üniversiteye kayıtta verdim diplomayı. Elimde diplomanın fotokopisi var sadece.

    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okuldan kaydını sildirirsen sildirdiğine dair belgeyle şubeye git 2 yıl tecil verirler.
    Emin misin hocam? O belgenin olması şart mı?
  • 27-11-2012, 20:08:03
    #14
    zaten şuan öğrencisin bu sene nereye bırakcaksın.seneye kayıt sildirebilrsin o zaman diplomanı alabilrisin eline o zaman da liseden doğan tecil hakkın var.hemen askere almazlar merak etme.onlarda hemen insanları askere almak için can atmış beklemiyorlar : )

    onlardan sonra bile tecil süren bitince bile yok kaçağa düşme var falanda filan.yani öyle hemen gitmiyorsun bugünden yarına
  • 27-11-2012, 20:49:52
    #15
    Delta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tecil için gittiğinde diplomanın aslını istiyor. Ben üniversiteye kayıtta verdim diplomayı. Elimde diplomanın fotokopisi var sadece.



    Emin misin hocam? O belgenin olması şart mı?
    Kayıt sildirdiğine dair belge veriyorlar yüksek ihtimal lise diplomasının arkasına damga vururlar
  • 27-11-2012, 20:53:55
    #16
    Üyeliği durduruldu
    2013 değil 2014 sanırım hocam.
  • 27-11-2012, 20:58:34
    #17
    Liseden 2 yıl tecil hakkınız yok mu ben öyle biliyorum
  • 27-11-2012, 21:01:58
    #18
    Point adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    01.01.2012 mü:S Bu tarihten eminmisin hocam?
    Bazı aileler nüfüs kaydını geç yapıyorlar tarihi hatırlamıyorlar o yüzde 01.01 yazıyor.Genelde doğulu ailelerin çocuklarında var dikkat ettim.