Liseden tecil hakkınız var gerekirse onu kullanırsınız şubeye gitmeniz size açıklık getirecektir.
Tecil için gittiğinde diplomanın aslını istiyor. Ben üniversiteye kayıtta verdim diplomayı. Elimde diplomanın fotokopisi var sadece.
Okuldan kaydını sildirirsen sildirdiğine dair belgeyle şubeye git 2 yıl tecil verirler.
Emin misin hocam? O belgenin olması şart mı?