zaten şuan öğrencisin bu sene nereye bırakcaksın.seneye kayıt sildirebilrsin o zaman diplomanı alabilrisin eline o zaman da liseden doğan tecil hakkın var.hemen askere almazlar merak etme.onlarda hemen insanları askere almak için can atmış beklemiyorlar : )
onlardan sonra bile tecil süren bitince bile yok kaçağa düşme var falanda filan.yani öyle hemen gitmiyorsun bugünden yarına