Delta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tecil için gittiğinde diplomanın aslını istiyor. Ben üniversiteye kayıtta verdim diplomayı. Elimde diplomanın fotokopisi var sadece.



Emin misin hocam? O belgenin olması şart mı?
Kayıt sildirdiğine dair belge veriyorlar yüksek ihtimal lise diplomasının arkasına damga vururlar