Üniversiteyi Bıraksam Direk Askerliğe mi Giderim
23
●1.963
- 27-11-2012, 17:06:13Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Arkadaşlar 01.01.1994 doğumluyum. Üniversiteyi okuyorum ilk senem. Ama ısınamadım buraya. Üniversiteyi bıraksam direk askerliğe mi alınırım? Bu sene gene YGS'ye gireyim diyorum. Şimdi 01.01.2013de sanırım 94'lülerin muayenesi başlayacak galiba. Ben okuldan kaydımı alıp lise diplomamı geri alınca direk asker kaçağı mı gözükürüm? Bu işi nasıl yapabiliriz bilgilendirir misiniz? Bir çıkar yol söylerseniz çok sevinirim.
- 27-11-2012, 17:09:19Şubeye gidene kadar buraya sorayım dedim. Daha önce böyle bir durumla karşılaşan arkadaşımız olmuştur.BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2012, 17:14:28Benim bildiğim lise bitince mazeretsiz 2 yıl tecil var.Yani üniyi bıraksan da tecilin olmalı.Ayrıca bende üniyi bıraktım.Ama kaydımı sınavlara yakın sildireceğimDelta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2012, 18:33:532013 dedim hocam emin değilim o yüzden soruyorum.Point adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam benim sorum farklı ona cevap arıyorum.Expensive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle