• 27-11-2012, 17:06:13
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar 01.01.1994 doğumluyum. Üniversiteyi okuyorum ilk senem. Ama ısınamadım buraya. Üniversiteyi bıraksam direk askerliğe mi alınırım? Bu sene gene YGS'ye gireyim diyorum. Şimdi 01.01.2013de sanırım 94'lülerin muayenesi başlayacak galiba. Ben okuldan kaydımı alıp lise diplomamı geri alınca direk asker kaçağı mı gözükürüm? Bu işi nasıl yapabiliriz bilgilendirir misiniz? Bir çıkar yol söylerseniz çok sevinirim.
  • 27-11-2012, 17:08:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    korkma şubeye git sor
  • 27-11-2012, 17:09:16
    #3
    takipteyim
  • 27-11-2012, 17:09:19
    #4
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    korkma şubeye git sor
    Şubeye gidene kadar buraya sorayım dedim. Daha önce böyle bir durumla karşılaşan arkadaşımız olmuştur.
  • 27-11-2012, 17:14:28
    #5
    Delta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar 01.01.1994 doğumluyum. Üniversiteyi okuyorum ilk senem. Ama ısınamadım buraya. Üniversiteyi bıraksam direk askerliğe mi alınırım? Bu sene gene YGS'ye gireyim diyorum. Şimdi 01.01.2013de sanırım 94'lülerin muayenesi başlayacak galiba. Ben okuldan kaydımı alıp lise diplomamı geri alınca direk asker kaçağı mı gözükürüm? Bu işi nasıl yapabiliriz bilgilendirir misiniz? Bir çıkar yol söylerseniz çok sevinirim.
    Benim bildiğim lise bitince mazeretsiz 2 yıl tecil var.Yani üniyi bıraksan da tecilin olmalı.Ayrıca bende üniyi bıraktım.Ama kaydımı sınavlara yakın sildireceğim
  • 27-11-2012, 17:53:19
    #6
    01.01.2012 mü:S Bu tarihten eminmisin hocam?
  • 27-11-2012, 17:55:19
    #7
    Üyeliği durduruldu
    24 yaşından önce gitme
  • 27-11-2012, 18:33:53
    #8
    Point adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    01.01.2012 mü:S Bu tarihten eminmisin hocam?
    2013 dedim hocam emin değilim o yüzden soruyorum.

    Expensive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    24 yaşından önce gitme
    Hocam benim sorum farklı ona cevap arıyorum.
  • 27-11-2012, 18:59:32
    #9
    e adam 24 yaşından önce gitme diye öneri vermiş haklı adam bencede okulunu oku askerlikte ne var gidenlerden olumlu bi yorum duydunmu hem yaşın daha 18 bu yaşta çok ezilirsin diye düşünüyorum