Arkadaşlar 01.01.1994 doğumluyum. Üniversiteyi okuyorum ilk senem. Ama ısınamadım buraya. Üniversiteyi bıraksam direk askerliğe mi alınırım? Bu sene gene YGS'ye gireyim diyorum. Şimdi 01.01.2013de sanırım 94'lülerin muayenesi başlayacak galiba. Ben okuldan kaydımı alıp lise diplomamı geri alınca direk asker kaçağı mı gözükürüm? Bu işi nasıl yapabiliriz bilgilendirir misiniz? Bir çıkar yol söylerseniz çok sevinirim.