• 12-11-2012, 19:30:13
    #10
    Mersedes e 200 kullandım tam otomatik kaliteye diycek yok , şu an corolla var tiriptonik o arabanın üstüne corolanın şanzıman berbat diyebilirim vuruntu yapması viteş geçişlerindeki belirginlik ve güç kaybı , yanı 2007 model corollada bile verim alamıyosun otomatik vitesten .

    Ayrıca sen bu pejo 206 otomatik mevzusundan vazgeç başın ağırır . bende tek kapı modelini alıcam düz vites araştırıyorum 6 aydır forumları gözüme çok takılıyordu otomatik vites sorunları .
  • 12-11-2012, 19:49:25
    #11
    haXan1711 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem yakıt tüketiminin fazla olması hemde sizin aracı değil aracın sizi kullanması yüzünden tavsiye etmiyorum.

    Peder Bey Honda aldı. 2 kere kullandım bir daha direksiyona geçmedim. Vitesli arabamın gözünü seveyim...

    Vites candır...

    Bayan değilseniz ve/veya araç kullanmayı biliyorsanız vitesli almanızı öneririm.

    Yok, bayansanız ve/veya araç kullanmayı bilmiyorsanız otomatik vites size göre...
    Ben değil abim için arıyoruz

    HYPNO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yav arabada vitesle oynamayınca ne zevki kalır ki arkadaş. Akülü araba mübarek

    edit: tabiki de tercih meselesi. biz fakirlikten mi düz kullanıyoruz ? Galiba evet
    ehehe delikanlı adam cokda kurcalamamalı aslında
    (bu arada bende manuel diyenlerdenim ))

    Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mersedes e 200 kullandım tam otomatik kaliteye diycek yok , şu an corolla var tiriptonik o arabanın üstüne corolanın şanzıman berbat diyebilirim vuruntu yapması viteş geçişlerindeki belirginlik ve güç kaybı , yanı 2007 model corollada bile verim alamıyosun otomatik vitesten .

    Ayrıca sen bu pejo 206 otomatik mevzusundan vazgeç başın ağırır . bende tek kapı modelini alıcam düz vites araştırıyorum 6 aydır forumları gözüme çok takılıyordu otomatik vites sorunları .
    Evet bende bi kaç yerde okudum cabuk dağılır ucuz parçası ama ayda bir uğrarsın sanayiye felan diyorlar
  • 13-11-2012, 13:00:58
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arabaya eşek gibi binmezseniz merak etmeyin bişiy olmaz, bi yakınımda clio hb otomatik 2000 model vardı bir günde şanzumandan dolayı sanayiye gittiğini görmedim ve duymadım tabi alırken özellikle alacağınız modelin arkadaşlarında dediği gibi kronik sorunları var mı araştırmak gerek.VW Bora otomatik kullanıyorum 4 senedir herhangi bir yakıt fazlalığı hariç eksi yönünü görmedim ama bana göre manuelden zevklisi yok
  • 13-11-2012, 14:13:56
    #13
    Üyeliği durduruldu
    vw ve opel'in otomatik şanzumanları sorunsuzdur.
  • 13-11-2012, 15:36:30
    #14
    Boşuna dememişler Honda hayat onda diye

    2005 vtec II kullanıyorum saat gibi işliyor, yakıt konusunda resmi verilere göre %30-35 daha fazla yaktığı söyleniyor doğrudur ama şuda var manuel kullandığınız zaman tam devirli kullanıldığı taktirde bu veriler geçerlidir. Vites kaçırdım devir tutturamadım muhabbetinde yine hemen hemen aynı değerlere ulaşır.

    Şanzuman konusunda orta segment araçlarda honda dan daha iyisi yok diye biliyorum yeterki bakımları zamanında yapılsın. 3 000 devirde anında vitesi attırıyor ve geçişleri hissetmiyorum desem yeridir herhangi bi vurma veya parformans kaybı olmuyor.
    Gaza yüklendiğim taktirde 6 000 devir e kadar vitesi attırmayıp vtec açıyor. O safkan motor sesi zaten yetiyor.

    Bunu alana kadar bende otomatik yaşlı işi diyordum ama rahatına alışınca bunu satınca yeni kasayıda kesinlikle otomatik alırım diyorum.

    İstanbuldaymışsın hocam esenler veya sultangazi tarafındaysan bi gün gezdireyim kaliteli araçta otomatik vites te ne kadar keyifli oluyor anlarsın.
  • 16-11-2012, 14:29:48
    #15
    cgdsteam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boşuna dememişler Honda hayat onda diye

    2005 vtec II kullanıyorum saat gibi işliyor, yakıt konusunda resmi verilere göre %30-35 daha fazla yaktığı söyleniyor doğrudur ama şuda var manuel kullandığınız zaman tam devirli kullanıldığı taktirde bu veriler geçerlidir. Vites kaçırdım devir tutturamadım muhabbetinde yine hemen hemen aynı değerlere ulaşır.

    Şanzuman konusunda orta segment araçlarda honda dan daha iyisi yok diye biliyorum yeterki bakımları zamanında yapılsın. 3 000 devirde anında vitesi attırıyor ve geçişleri hissetmiyorum desem yeridir herhangi bi vurma veya parformans kaybı olmuyor.
    Gaza yüklendiğim taktirde 6 000 devir e kadar vitesi attırmayıp vtec açıyor. O safkan motor sesi zaten yetiyor.

    Bunu alana kadar bende otomatik yaşlı işi diyordum ama rahatına alışınca bunu satınca yeni kasayıda kesinlikle otomatik alırım diyorum.

    İstanbuldaymışsın hocam esenler veya sultangazi tarafındaysan bi gün gezdireyim kaliteli araçta otomatik vites te ne kadar keyifli oluyor anlarsın.

    Üstadım bahsettiğin arac herhalde biraz erkek işi daha makul birşeyler bakıyoruz acıkcası 15 bin lirayada alınan hondadan bize hayır gelmez zaten tşkler yorumlar için az çok bişiler şekillendi kafamda.
    Ne demişler bilmiyorsan bir bilene danış ehehe
  • 16-11-2012, 15:04:10
    #16
    MusaitYerde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vw ve opel'in otomatik şanzumanları sorunsuzdur.
    Dsg nin meşhurluğunu duymadınız heralde siz, opelin de aktarması kötü diye biliyorum.
    ----
    Arkadaşım 15 bine otomatik araba hiç bakma sen, bulsan bile başına dertten başka birşey almamış olursun,benden demesi.

    bence otomatik almak istiyorsanız,bekleyin biraz daha biriktirin paranızı honda düşünün derim.Orta segmentte hondanın şanzumanları diğer markalara göre sorunsuzdur.

    Bende otomatik araba kullanıyorum şu anda ama, lüks sınıfa giren bir otomobil olduğu için marka ismi vermem abes kaçar.

    bu arada otomatik araba canmış,onu öğrendim.
    manuel vites amelelikten başka birşey değil,hele birde büyük şehirde yaşıyorsanız hiç çekilmez gibime geliyor.
  • 16-11-2012, 22:51:00
    #17
    Tavsiyeler için tşk arkadaşlar