Mersedes e 200 kullandım tam otomatik kaliteye diycek yok , şu an corolla var tiriptonik o arabanın üstüne corolanın şanzıman berbat diyebilirim vuruntu yapması viteş geçişlerindeki belirginlik ve güç kaybı , yanı 2007 model corollada bile verim alamıyosun otomatik vitesten .

Ayrıca sen bu pejo 206 otomatik mevzusundan vazgeç başın ağırır . bende tek kapı modelini alıcam düz vites araştırıyorum 6 aydır forumları gözüme çok takılıyordu otomatik vites sorunları .