vw ve opel'in otomatik şanzumanları sorunsuzdur.
Dsg nin meşhurluğunu duymadınız heralde siz, opelin de aktarması kötü diye biliyorum.
----
Arkadaşım 15 bine otomatik araba hiç bakma sen, bulsan bile başına dertten başka birşey almamış olursun,benden demesi.
bence otomatik almak istiyorsanız,bekleyin biraz daha biriktirin paranızı honda düşünün derim.Orta segmentte hondanın şanzumanları diğer markalara göre sorunsuzdur.
Bende otomatik araba kullanıyorum şu anda ama, lüks sınıfa giren bir otomobil olduğu için marka ismi vermem abes kaçar.
bu arada otomatik araba canmış,onu öğrendim.
manuel vites amelelikten başka birşey değil,hele birde büyük şehirde yaşıyorsanız hiç çekilmez gibime geliyor.