Arabaya eşek gibi binmezseniz merak etmeyin bişiy olmaz, bi yakınımda clio hb otomatik 2000 model vardı bir günde şanzumandan dolayı sanayiye gittiğini görmedim ve duymadım tabi alırken özellikle alacağınız modelin arkadaşlarında dediği gibi kronik sorunları var mı araştırmak gerek.VW Bora otomatik kullanıyorum 4 senedir herhangi bir yakıt fazlalığı hariç eksi yönünü görmedim ama bana göre manuelden zevklisi yok