haXan1711 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hem yakıt tüketiminin fazla olması hemde sizin aracı değil aracın sizi kullanması yüzünden tavsiye etmiyorum.

Peder Bey Honda aldı. 2 kere kullandım bir daha direksiyona geçmedim. Vitesli arabamın gözünü seveyim...

Vites candır...

Bayan değilseniz ve/veya araç kullanmayı biliyorsanız vitesli almanızı öneririm.

Yok, bayansanız ve/veya araç kullanmayı bilmiyorsanız otomatik vites size göre...
Ben değil abim için arıyoruz

HYPNO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yav arabada vitesle oynamayınca ne zevki kalır ki arkadaş. Akülü araba mübarek

edit: tabiki de tercih meselesi. biz fakirlikten mi düz kullanıyoruz ? Galiba evet
ehehe delikanlı adam cokda kurcalamamalı aslında
(bu arada bende manuel diyenlerdenim ))

Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mersedes e 200 kullandım tam otomatik kaliteye diycek yok , şu an corolla var tiriptonik o arabanın üstüne corolanın şanzıman berbat diyebilirim vuruntu yapması viteş geçişlerindeki belirginlik ve güç kaybı , yanı 2007 model corollada bile verim alamıyosun otomatik vitesten .

Ayrıca sen bu pejo 206 otomatik mevzusundan vazgeç başın ağırır . bende tek kapı modelini alıcam düz vites araştırıyorum 6 aydır forumları gözüme çok takılıyordu otomatik vites sorunları .
Evet bende bi kaç yerde okudum cabuk dağılır ucuz parçası ama ayda bir uğrarsın sanayiye felan diyorlar