• 09-11-2012, 20:54:03
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yarın 10 Kasım..
    Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün ölüm yıl dönümü..

    Nurlar içinde yatsın..Minnet ve Şükran ile anıyoruz..

    Allah rahmet eylesin, Mekanı cennet olsun inşallah..
  • 09-11-2012, 21:09:18
    #2
    Minnetle Anıyoruz...


    ....
  • 09-11-2012, 21:11:58
    #3
    saygıyla anıyoruz...
  • 09-11-2012, 21:42:36
    #4
    Unutmadık unutturamayacaklar. Saygıyla anıyorum.
  • 09-11-2012, 22:37:53
    #5
    Allah Rahmet Eylesin.

    ULUÖNDER saygıyı sonsuza kadar hak ediyor.
  • 09-11-2012, 22:39:40
    #6
    Allah rahmet eylesin
  • 09-11-2012, 22:41:26
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Mekanı cennet olsun...
  • 09-11-2012, 23:23:55
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Olmasaydın.. Olmazdık.

    Işıklar içinde uyu sarı zeybek. Saygıyla Anıyorum..
  • 10-11-2012, 00:36:55
    #9
    http://www.youtube.com/watch?v=KNB2MR6mNLc


    canım Atam, 

    sen yüreğimdeki nefessin, sen hayatımsın, benliğim sonsuza kadar sana feda olsun...