Yarın 10 Kasım..
Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün ölüm yıl dönümü..
Nurlar içinde yatsın..Minnet ve Şükran ile anıyoruz..
Allah rahmet eylesin, Mekanı cennet olsun inşallah..
1881 - .... Ulu Önder Kalbimizdesin..
34
●1.999
- 09-11-2012, 23:23:55Üyeliği durdurulduOlmasaydın.. Olmazdık.
Işıklar içinde uyu sarı zeybek. Saygıyla Anıyorum.. - 10-11-2012, 00:36:55http://www.youtube.com/watch?v=KNB2MR6mNLc
canım Atam,
sen yüreğimdeki nefessin, sen hayatımsın, benliğim sonsuza kadar sana feda olsun...
