• 10-11-2012, 09:14:07
    #28
    Sen, kalkıp tekrar dön diye; milyonlarca insan var o mezara girecek bu ülkede. Nur içinde yat ATAM.
  • 10-11-2012, 09:20:10
    #29
    Üyeliği durduruldu
  • 10-11-2012, 10:05:22
    #30
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hala olsaydı böylemi olurdu... Herzaman aklımızdasın, kalbimizdesin.
    bu tutum içerisinde olmak yanlış hocam. Atam görevini yaptı ve bize nasıl hareket etmemiz gerektiğini söyledi. Şu an pasif aklı başında olmayan bir halk var. Bir kurtarıcı beklemektense bir an önce örgütlenmeli aktif olunmalı. Tembellikten bir an önce kurtulmalıyız.
  • 10-11-2012, 10:40:14
    #31
    Üyeliği durduruldu
  • 10-11-2012, 11:35:50
    #32
    Expensive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anıtkabir kapalı biliyormusunuz ?
    Sence neden kesin iktidar yapmıştır değil mi ? Her sene bu saatte kapalı olan anıtkabir bu sene mi olay olmaya başladı anlamak mümkün değil.
  • 10-11-2012, 14:24:22
    #33
  • 10-11-2012, 14:26:41
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Zaten biliniyor ama, laf atanlara Neyzen Tevfik'ten bir alinti ;

    Alıntı
    ne ararsın tanrı ile aramda.
    sen kimsin ki orucumu sorarsın?
    hakikaten gözün yoksa haramda,
    başı açığa niye türban sorarsın

    rakı, şarap içiyorsam sana ne.
    yoksa sana bir zararım içerim.
    ikimiz de gelsek kıldan köprüye
    ben dürüstsem sarhoşken de geçerim.

    esir iken mümkün müdür ibadet?
    yatıp kalkıp Atatürk'e dua et.
    senin gibi dürzülerin yüzünden,
    dininden de soğuyacak bu millet

    işgaldeki hali sakın unutma,
    Atatürk'e dil uzatma sebepsiz.
    sen anandan yine çıkardın amma,
    baban kimdi bilemezdin ********...
    Ulu önderimizi saygiyla aniyor ve özlüyoruz.

    1881 - 193∞
  • 10-11-2012, 14:32:35
    #35
    10 Kasım 2012 - Saat 09:05