1881 - .... Ulu Önder Kalbimizdesin..
34
●1.999
- 10-11-2012, 10:05:22bu tutum içerisinde olmak yanlış hocam. Atam görevini yaptı ve bize nasıl hareket etmemiz gerektiğini söyledi. Şu an pasif aklı başında olmayan bir halk var. Bir kurtarıcı beklemektense bir an önce örgütlenmeli aktif olunmalı. Tembellikten bir an önce kurtulmalıyız.Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2012, 11:35:50Sence neden kesin iktidar yapmıştır değil mi ? Her sene bu saatte kapalı olan anıtkabir bu sene mi olay olmaya başladı anlamak mümkün değil.Expensive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle