Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hala olsaydı böylemi olurdu... Herzaman aklımızdasın, kalbimizdesin.
bu tutum içerisinde olmak yanlış hocam. Atam görevini yaptı ve bize nasıl hareket etmemiz gerektiğini söyledi. Şu an pasif aklı başında olmayan bir halk var. Bir kurtarıcı beklemektense bir an önce örgütlenmeli aktif olunmalı. Tembellikten bir an önce kurtulmalıyız.