• 10-11-2012, 00:37:48
    #10
    Her ne olursa olsun & Her zaman inadına "ATATURK" diyeceğiz.Mekânın cennet, ruhun şad olsun Atam.


    http://www.youtube.com/watch?v=vZZzwxr-Tq4
  • 10-11-2012, 00:38:33
    #11
    hala olsaydı böylemi olurdu... Herzaman aklımızdasın, kalbimizdesin.
  • 10-11-2012, 00:47:21
    #12
    Üyeliği durduruldu
    mekani cennet olsun
  • 10-11-2012, 00:51:43
    #13
    Videoyu İzleyipte Tüyleri diken diken olmayana dicek bir sözüm YOKTUR!!
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!!


    http://www.youtube.com/watch?v=U_AGdTYmUKU



    SENİ UNUTMAYACAĞIZ,UNUTTURMUYACAĞIZ!!!
  • 10-11-2012, 01:21:51
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bugün 10 Kasım.. 74 yıldır yoksun, seni görmeden özleyen, yokluğunu hisseden bir nesil bıraktın ardında.. Nur içinde yat ATAM.
  • 10-11-2012, 01:23:56
    #15
    Saygıyla, sevgiyle ve şükranla anıyoruz.
  • 10-11-2012, 01:26:02
    #16
    Allah Rahmet Eylesin Sen Olmasan Bizde Olmazdık...
  • 10-11-2012, 01:33:28
    #17
    Atatürk sevgisiyle doğdum, bayramlarda Türk bayrağını gururla salladım, her 10 kasım'da siren sesiyle ağladım dün nasılsam bugünde öyleyim..
    Yürüyüşümüzü yasaklayabilirler, sevgimizi törpülemeye çalışabilirler, yobazlığı benimseyebilirler ve en önemlisi senin gibi birisine küstahça hakaret edebilirler ama KALBİMİZDEN SENİ ASLA SÖKEMEZLER..
  • 10-11-2012, 01:36:56
    #18
    Seni unutmayacağız,unutturmuyacağız!!!