Her ne olursa olsun & Her zaman inadına "ATATURK" diyeceğiz.Mekânın cennet, ruhun şad olsun Atam.
http://www.youtube.com/watch?v=vZZzwxr-Tq4
1881 - .... Ulu Önder Kalbimizdesin..
34
●1.999
- 10-11-2012, 00:37:48
- 10-11-2012, 00:51:43Videoyu İzleyipte Tüyleri diken diken olmayana dicek bir sözüm YOKTUR!!
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!!
http://www.youtube.com/watch?v=U_AGdTYmUKU
SENİ UNUTMAYACAĞIZ,UNUTTURMUYACAĞIZ!!! - 10-11-2012, 01:33:28Atatürk sevgisiyle doğdum, bayramlarda Türk bayrağını gururla salladım, her 10 kasım'da siren sesiyle ağladım dün nasılsam bugünde öyleyim..
Yürüyüşümüzü yasaklayabilirler, sevgimizi törpülemeye çalışabilirler, yobazlığı benimseyebilirler ve en önemlisi senin gibi birisine küstahça hakaret edebilirler ama KALBİMİZDEN SENİ ASLA SÖKEMEZLER..