Konu
1881 - .... Ulu Önder Kalbimizdesin..
10-11-2012, 00:37:48
#10
LordHaseky
Her ne olursa olsun & Her zaman inadına "ATATURK" diyeceğiz.Mekânın cennet, ruhun şad olsun Atam.
http://www.youtube.com/watch?v=vZZzwxr-Tq4