Yarın 10 Kasım..
Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk'ün ölüm yıl dönümü..

Nurlar içinde yatsın..Minnet ve Şükran ile anıyoruz..

Allah rahmet eylesin, Mekanı cennet olsun inşallah..