• 29-10-2012, 22:02:49
    #19
    WTF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle zaten

    sadece olayların gidişatını gösteriyor
    hangi olayın gidişatı? kimsenin bir yerlere gittiği yok ama birileri sizleri bir yerlere çekiyor ve siz avazınız çıktığı kadar bağırıp duruyorsanız orasını bilemem.
    toplum içinde bölücü olmak bu vatana millete zarar verir. Türkiye ona buna şuna rağmen kurulduğu günden beri dimdik ayakta ve her geçen gün ileri gitmekte. siz biraz dış dünyada olan bitenlerle meşgul olsanız çok daha net göreceksiniz türkiyenin ilerlediğini lakin kapatmışsınız gözlerinizi, kulağınıza ne fısıldarlarsa tartmadan düşünmeden avazınızın çıktığı kadar bağırıp duruyorsunuz.

    Haber Sitelerine Düşen Bir Haberden kesinti veriyorum.
    ---------------
    Başbakan , Cumhuriyet kutlamaları için 8 ayrı yer gösterildiğini ancak Kılıçdaroğlu'nun beğenmediğini söyledi. kaynak
    ----------
    Görüldüğü gibi kimse CUMHURİYET KUTLANMASIN Demiyor. aksine CUMHURİYET DEVLET ERKANI NEZDİNDE KUTLANIYOR ve Kutlanması İçin Tedbir alınan Güvenliği Sağlanabilecek 8 Mekan Gösteriliyor ama yok illa bir olay çıkacak illa ucuz siyaset yapılacak kaliteli bir icraat ortaya koyulmadığı için illa bir açık kapı bulunacak sonra çığırtkanlar çıkacak yok CUMHURİYET KUTLAMASINI KİMSE ENGELLEYEMEZ Naraları atacak. ya bu senaryolar ESKİMEDİMİ HALEN?. Burada Yapılan Polise/Güvenlik Güçlerine Fazla Mesai yaptırmak yine Devletin Milletin Bütçesinden Eksiltmek Türkiyeyi Zarara Sokmak. aynı Zamanda Maksat ÜZÜM YEMEK ( Bayram Kutlamak ) DEĞİL, Maksat BAĞCIYI ( Devleti, milleti ) DÖVMEK.'ten başka birşey olmadığı apaçık ortada.
  • 29-10-2012, 22:06:07
    #20
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi olayın gidişatı? kimsenin bir yerlere gittiği yok ama birileri sizleri bir yerlere çekiyor ve siz avazınız çıktığı kadar bağırıp duruyorsanız orasını bilemem.
    toplum içinde bölücü olmak bu vatana millete zarar verir. Türkiye ona buna şuna rağmen kurulduğu günden beri dimdik ayakta ve her geçen gün ileri gitmekte. siz biraz dış dünyada olan bitenlerle meşgul olsanız çok daha net göreceksiniz türkiyenin ilerlediğini lakin kapatmışsınız gözlerinizi, kulağınıza ne fısıldarlarsa tartmadan düşünmeden avazınızın çıktığı kadar bağırıp duruyorsunuz.
    Koyduğun forum avatarının hakkını ver biraz.
  • 29-10-2012, 22:11:57
    #21
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koyduğun forum avatarının hakkını ver biraz.
    yahu arkadaşım bir şöyle gerçekte Dolu Birşeyler yazda yanıt verelim.
    Ben SİZİN GİBİ 29 EKİMDEN, 29 EKİME Avatar Değiştirmiyorum.
    Benim Avatarım Aylardır Öyle.

    Cumhuriyetten Cumhuriyete , Cumhuriyetin Hakkını veren Arkadaşım. )
  • 29-10-2012, 22:12:22
    #22
    yoruma gerek yok diye düşünüyorum...
  • 29-10-2012, 22:16:32
    #23
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yahu arkadaşım bir şöyle gerçekte Dolu Birşeyler yazda yanıt verelim.
    Ben SİZİN GİBİ 29 EKİMDEN, 29 EKİME Avatar Değiştirmiyorum.
    Benim Avatarım Aylardır Öyle.

    Cumhuriyetten Cumhuriyete , Cumhuriyetin Hakkını veren Arkadaşım. )
    Biz duygularımızı, içimizde yaşıyoruz avatarda değil, sembolik olarak belirli günlerde takarım o kadar.Bu iş laf cambazlığına dönücek, iyi geceler sizeee.
  • 29-10-2012, 22:18:50
    #24
    Valla Bravo yani. Adamların İstedikleri TAMDA buydu. Milleti Devlete Karşı Kışkırtmak Her Halde Bunu Başardılar.

    Bu Milleti Devlete Kışkırtmak, Devletimizi İlerletmez. Aksine Geriye Götürür. Azıcık Düşünerek Olaylara Bakmak Lazım.

    Bugün Herkes Paşalar Gibi Kutladı Cumhuriyetini. Resmi Tatil İlan Edildi. Lakin İlla diretiliyor

    yemişim partisini, cemaatini, gurubunu. olaylara gerçek bir vatansever gibi bakmak lazım.

    Bugün Uğraştırdığın Zora Soktuğun Polis Bizim Polisimiz. Bugün İlla Diretip Ülkeyi Bu Manzaralara Getirip Dış Ülkelerin Haber Ajanslarına Düşürüp İtibar + Puan Kaybettirdiğin Hatta Ülkeni Terör Ülkesi Gibi Gösterip Kaçırdığın Turistler, Ticari Kayıplar Bizim Ülkemiz.
    Binlerce Polis Dikildi Binlerce Araçlar Kullanıldı Hepsinin Giderleri Mesai Ücretleri Kimin Cepinden Çıktı? Valla Az Bence Yapılan Zamlar Az. İnsan Hem Kendine Hemde Vatanına Bunu yapmaz.
  • 29-10-2012, 22:24:33
    #25
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi olayın gidişatı? kimsenin bir yerlere gittiği yok ama birileri sizleri bir yerlere çekiyor ve siz avazınız çıktığı kadar bağırıp duruyorsanız orasını bilemem.
    toplum içinde bölücü olmak bu vatana millete zarar verir. Türkiye ona buna şuna rağmen kurulduğu günden beri dimdik ayakta ve her geçen gün ileri gitmekte. siz biraz dış dünyada olan bitenlerle meşgul olsanız çok daha net göreceksiniz türkiyenin ilerlediğini lakin kapatmışsınız gözlerinizi, kulağınıza ne fısıldarlarsa tartmadan düşünmeden avazınızın çıktığı kadar bağırıp duruyorsunuz.

    Haber Sitelerine Düşen Bir Haberden kesinti veriyorum.
    ---------------
    Başbakan , Cumhuriyet kutlamaları için 8 ayrı yer gösterildiğini ancak Kılıçdaroğlu'nun beğenmediğini söyledi. kaynak
    ----------
    Görüldüğü gibi kimse CUMHURİYET KUTLANMASIN Demiyor. aksine CUMHURİYET DEVLET ERKANI NEZDİNDE KUTLANIYOR ve Kutlanması İçin Tedbir alınan Güvenliği Sağlanabilecek 8 Mekan Gösteriliyor ama yok illa bir olay çıkacak illa ucuz siyaset yapılacak kaliteli bir icraat ortaya koyulmadığı için illa bir açık kapı bulunacak sonra çığırtkanlar çıkacak yok CUMHURİYET KUTLAMASINI KİMSE ENGELLEYEMEZ Naraları atacak. ya bu senaryolar ESKİMEDİMİ HALEN?. Burada Yapılan Polise/Güvenlik Güçlerine Fazla Mesai yaptırmak yine Devletin Milletin Bütçesinden Eksiltmek Türkiyeyi Zarara Sokmak. aynı Zamanda Maksat ÜZÜM YEMEK ( Bayram Kutlamak ) DEĞİL, Maksat BAĞCIYI ( Devleti, milleti ) DÖVMEK.'ten başka birşey olmadığı apaçık ortada.

    "bağırıp duruyorsanız"
    derken tek cümle Yazı yazdım

    tek cümlede cevap veriyorum: koyun değilim
  • 29-10-2012, 22:27:05
    #26
    yazılan çizilen herşey bir yana... insanları bıraksalardı da istedikleri gibi kutlasalardı.. şimdi böylesi daha mı iyi oldu. ilk defa kutlanmıyor ki sokaklarda.. yüz küsür metrelik bayraklarla akın akın yürünüyordu yine önceleri.. istihbarat varmışta zart zurt.. öyle birşey varsa polis bayrak taşıyan milleti döveceğine güvenlik önlemlerini arttırırdı olurdu biterdi.. birşeyi aniden kesip bitiremezsin.. yavaş yavaş bişeyler yapmaya çalışıyor yukardakiler.. bu ilk adımdı.. sonuçta oralara gelmeden (2003'ten) önce toplantılarda cumhuriyete atatürke nasıl atıp tuttuklarını biliyoruz.
  • 29-10-2012, 22:28:32
    #27
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün Uğraştırdığın Zora Soktuğun Polis Bizim Polisimiz.
    Binlerce Polis Dikildi Binlerce Araçlar Kullanıldı Hepsinin Giderleri Mesai Ücretleri Kimin Cepinden Çıktı? Valla Az Bence Yapılan Zamlar Az. İnsan Hem Kendine Hemde Vatanına Bunu yapmaz.
    Polise biz mi dedik gel de Atamıza olan sevgimizi gösterdiğimiz yürüyüşte önümüzü kes diye? Yazarken düşünmek lazım bazen. Polise o emri vereni sorgulaman gerek, vatan sevgisiyle dolu bizleri değil. Zamlarla ne alındığı da belli son model zırhlı mercedesler gibi.