hangi olayın gidişatı? kimsenin bir yerlere gittiği yok ama birileri sizleri bir yerlere çekiyor ve siz avazınız çıktığı kadar bağırıp duruyorsanız orasını bilemem.
toplum içinde bölücü olmak bu vatana millete zarar verir. Türkiye ona buna şuna rağmen kurulduğu günden beri dimdik ayakta ve her geçen gün ileri gitmekte. siz biraz dış dünyada olan bitenlerle meşgul olsanız çok daha net göreceksiniz türkiyenin ilerlediğini lakin kapatmışsınız gözlerinizi, kulağınıza ne fısıldarlarsa tartmadan düşünmeden avazınızın çıktığı kadar bağırıp duruyorsunuz.
Koyduğun forum avatarının hakkını ver biraz.