Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yahu arkadaşım bir şöyle gerçekte Dolu Birşeyler yazda yanıt verelim.
Ben SİZİN GİBİ 29 EKİMDEN, 29 EKİME Avatar Değiştirmiyorum.
Benim Avatarım Aylardır Öyle.

Cumhuriyetten Cumhuriyete , Cumhuriyetin Hakkını veren Arkadaşım. )
Biz duygularımızı, içimizde yaşıyoruz avatarda değil, sembolik olarak belirli günlerde takarım o kadar.Bu iş laf cambazlığına dönücek, iyi geceler sizeee.