yahu arkadaşım bir şöyle gerçekte Dolu Birşeyler yazda yanıt verelim.
Ben SİZİN GİBİ 29 EKİMDEN, 29 EKİME Avatar Değiştirmiyorum.
Benim Avatarım Aylardır Öyle.
Cumhuriyetten Cumhuriyete , Cumhuriyetin Hakkını veren Arkadaşım.

)
Biz duygularımızı, içimizde yaşıyoruz avatarda değil, sembolik olarak belirli günlerde takarım o kadar.Bu iş laf cambazlığına dönücek, iyi geceler sizeee.