yazılan çizilen herşey bir yana... insanları bıraksalardı da istedikleri gibi kutlasalardı.. şimdi böylesi daha mı iyi oldu. ilk defa kutlanmıyor ki sokaklarda.. yüz küsür metrelik bayraklarla akın akın yürünüyordu yine önceleri.. istihbarat varmışta zart zurt.. öyle birşey varsa polis bayrak taşıyan milleti döveceğine güvenlik önlemlerini arttırırdı olurdu biterdi.. birşeyi aniden kesip bitiremezsin.. yavaş yavaş bişeyler yapmaya çalışıyor yukardakiler.. bu ilk adımdı.. sonuçta oralara gelmeden (2003'ten) önce toplantılarda cumhuriyete atatürke nasıl atıp tuttuklarını biliyoruz.