LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Koyduğun forum avatarının hakkını ver biraz.
yahu arkadaşım bir şöyle gerçekte Dolu Birşeyler yazda yanıt verelim.
Ben SİZİN GİBİ 29 EKİMDEN, 29 EKİME Avatar Değiştirmiyorum.
Benim Avatarım Aylardır Öyle.

Cumhuriyetten Cumhuriyete , Cumhuriyetin Hakkını veren Arkadaşım. )