• 23-09-2012, 09:27:37
    #1
    Blogun açılacağını duyduğumda çok sevinmiştim özgün kaliteli güncel bir blog bekliyordum r10dan. Ama şimdi görüyorum ki sadece reklam almak ve para kazanmak için açılmış. Aylar oldu içinde sadece 3 5 konu var. tasarım desen zaten fiyasko. R10 yönetimi tasarıma ve içeriğe önem vermemiş ama sağ , sol yukarı heryer reklam kaynıyor. Tamam reklam olsun olmasın demiyorumda bari bu aldığınız reklam paralarının hakkını verin 3 5 kuruş verip güzel bir portal çizdirin paralı bir editör tutun. haksız mıyım ?
  • 23-09-2012, 09:39:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yazıların hiçbiri özgün değil. diğer sitelerden almış hep. webrazzi diye kategori var bu çok saçma. çeki düzen vermeleri lazım
  • 23-09-2012, 10:35:37
    #3
    hayaldi suya dustu
  • 23-09-2012, 12:05:59
    #4
    Kesinlikle haklisin
  • 23-09-2012, 12:23:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bu halde açacaklarına bir kaç yıl daha bekletip doğru düzgün bir şekilde açsalarda daha iyi olurdu. Tema çok kötü , basit bir wp bilgisi olan adamın dahi düzenlemeler yaparak yapabileceği türden. İçerik zaten yok ama reklam işini iyi kapmışlar.
  • 23-09-2012, 12:36:41
    #6
    bırakın radmin abimizde para kazansın
  • 23-09-2012, 12:38:21
    #7
    acaba paint ile mi yapılmış :S
  • 23-09-2012, 12:56:19
    #8
    korkufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    acaba paint ile mi yapılmış :S
    evet evet paint.
  • 23-09-2012, 13:24:32
    #9
    adhood un reklamının olması beni öldürdü zaten !! :@