bu halde açacaklarına bir kaç yıl daha bekletip doğru düzgün bir şekilde açsalarda daha iyi olurdu. Tema çok kötü , basit bir wp bilgisi olan adamın dahi düzenlemeler yaparak yapabileceği türden. İçerik zaten yok ama reklam işini iyi kapmışlar.