• 23-09-2012, 13:55:34
    #10
    Forumdaki arkadaşların özgün yazıları blogda yayınlayabilse güzel olurdu.
  • 23-09-2012, 14:17:00
    #11
    Belki gosteris icinde olabilir.

    Elestiriye acik sonucta ozgun bir forumdayiz
  • 23-09-2012, 14:27:55
    #12
    İnsanlar burada şikayet konusu açıyor face reklam şirketi parayı ödemiyor diye blogta adamların haberi yapılıyor hey gidi heey.Heleki editör sırf reklam için yaşıyor normal bir konuda soru sorarsanız cevap vermez ama iş yapıcaz diye konuya girerseniz hemen cevap verir 4 farklı mailde denedim hep aynı şeyi yaptı.

    r10.com'da portal oluyordu ne oldu "bom" Son 2 yıldır hiç bir yenilik yok sitede(yeni reklamlar hariç)
  • 23-09-2012, 14:54:46
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Tam anlamıyla fiyasko
  • 23-09-2012, 15:00:43
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    imza toplayıp kapattıralım :P

    şaka bi yana forumdaki nicklerimizle giriş yapıp özgün yazılar yazabilsek güzel olur.
  • 23-09-2012, 15:06:18
    #15


    Beta daha zamanla gelişir. Kaldı ki tasarımda o kadar kötü değil