R10 BLOG Reklam için mi açılmış ?
14
●960
- 23-09-2012, 14:27:55İnsanlar burada şikayet konusu açıyor face reklam şirketi parayı ödemiyor diye blogta adamların haberi yapılıyor hey gidi heey.Heleki editör sırf reklam için yaşıyor normal bir konuda soru sorarsanız cevap vermez ama iş yapıcaz diye konuya girerseniz hemen cevap verir 4 farklı mailde denedim hep aynı şeyi yaptı.
r10.com'da portal oluyordu ne oldu "bom" Son 2 yıldır hiç bir yenilik yok sitede(yeni reklamlar hariç
)
)
