Konu
R10 BLOG Reklam için mi açılmış ?
23-09-2012, 15:00:43
#14
Kizil-ML
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
imza toplayıp kapattıralım :P
şaka bi yana forumdaki nicklerimizle giriş yapıp özgün yazılar yazabilsek güzel olur.