Blogun açılacağını duyduğumda çok sevinmiştim özgün kaliteli güncel bir blog bekliyordum r10dan. Ama şimdi görüyorum ki sadece reklam almak ve para kazanmak için açılmış. Aylar oldu içinde sadece 3 5 konu var. tasarım desen zaten fiyasko. R10 yönetimi tasarıma ve içeriğe önem vermemiş ama sağ , sol yukarı heryer reklam kaynıyor. Tamam reklam olsun olmasın demiyorumda bari bu aldığınız reklam paralarının hakkını verin 3 5 kuruş verip güzel bir portal çizdirin paralı bir editör tutun. haksız mıyım ?