• 19-09-2012, 18:02:48
    #1
    Merhaba..

    -Daha önce özürlü raporu ile araç almaya yeltendim 1-2 gün önce araştırdım da çok tantanası varmış.. Şimdi de kafam icralık arabalara gitti ama biliyorum ki kolay değil o ihalelere girmek arkası sağlam 3-5 çapulcu varken. Ama ön bilgi edineyim burda bu ihaleler nasıl oluyor nerede giriliyor ? Olumsuz yönleri neler olumlu yönleri neler bu araçların bilgilendirirmisiniz?
  • 19-09-2012, 18:29:40
    #2
    Merhaba

    Genelde İhaleyi Takip Eden Mafya Tipli İnsanlar Alır...
    Kendilerinden Başka Kimseyi İhaleye Sokmazlar...

    Benden Size Bir Tavsiye;

    Ağlayanın Malı Gülene Hayır Etmez.

  • 19-09-2012, 19:33:57
    #3
    MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Genelde İhaleyi Takip Eden Mafya Tipli İnsanlar Alır...
    Kendilerinden Başka Kimseyi İhaleye Sokmazlar...

    Benden Size Bir Tavsiye;

    Ağlayanın Malı Gülene Hayır Etmez.

    Aynen bu yüzden hep uzak durdum ama ne bilim 2010 jetta görünce bilgi almak istedim. Girmeye pek niyetim yoktu hiç olmasında zaten bi yerlerden çıkıyor sonradan Allah bizden uzak tutsun.. konu kilitlenebilir
  • 19-09-2012, 22:12:44
    #4
    MyKaBuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Genelde İhaleyi Takip Eden Mafya Tipli İnsanlar Alır...
    Kendilerinden Başka Kimseyi İhaleye Sokmazlar...

    Benden Size Bir Tavsiye;

    Ağlayanın Malı Gülene Hayır Etmez.

    Kardeşim Her Seferinde Hislerime Tercüman Oluyosun Hangi Konuya Girsem Benim yazdıklarımı Sen Yazıyosun Ne Kadar Çok Aynı Düşünüyoruz
  • 19-09-2012, 23:13:01
    #5
    Mafya görünümlü adamlar, mafya değil. Oraları mesken tutmuş 3-4 kişilik çete tipi insanlar. Tehdit ederler, ihaleden çekilmek için adam başı para isterler vesaire.

    Donanımhaber'de çeşitli konular var, http://forum.donanimhaber.com/m_28166990/mpage_2/tm.htm

    Ayrıca ağlayanın malı gülene hayır etmez lafı kesinlikle gerçekçi değil bu iş için.

    İcrada aracı bulunan adam, arabası ne kadar çabuk elden çıkarsa o kadar kârlı. Yani otoparkta yatan arabayı zaten kullanamıyor ki adam.
  • 19-09-2012, 23:43:16
    #6
    KompLo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mafya görünümlü adamlar, mafya değil. Oraları mesken tutmuş 3-4 kişilik çete tipi insanlar. Tehdit ederler, ihaleden çekilmek için adam başı para isterler vesaire.

    Donanımhaber'de çeşitli konular var, http://forum.donanimhaber.com/m_28166990/mpage_2/tm.htm

    Ayrıca ağlayanın malı gülene hayır etmez lafı kesinlikle gerçekçi değil bu iş için.

    İcrada aracı bulunan adam, arabası ne kadar çabuk elden çıkarsa o kadar kârlı. Yani otoparkta yatan arabayı zaten kullanamıyor ki adam.
    Doğru diyosunuz öyle insanlar girip 3e alıp 10a satıyor ticaret yapıyor ama bazılarının kursağında kalıyor o araba ağlayanın malını bile bile kullanmak gelmiyor bize o yüzden konuyu açtım ve pişman oldum bütçeye uygun birşeyler bulup kullanalım :S O tür insanlardan bi korkumuz yok evelallah..
  • 20-09-2012, 00:07:40
    #7
    Ağlayanın malı gülene hayr etmez lafı doğru değil. Zamanında peygamberimiz de iflas eden borç batağına giren adamın mallarını daha düşük fiyattan satışa çıkarttırmış ve alınan ücretle adamın borçları kapatılmış. Tabii öldüm fiyatına almak çok da etik değil. 20.000 liralık malı kalkıp da 6-7 liraya satın alırsanız o zaman iş değişir. Satan kişinin çok zarar etmeyeceği şekilde malını satın almakta bir sakınca olmaz.
  • 23-04-2013, 22:43:08
    #8
    Üyeliği durduruldu
    İCRALIK ARAÇLARIN SATIŞI NASIL YAPILIR?
    Bu yazımızda icralık araba satışlarının nasıl yapıldığı konusunda bilgi vermek istiyoruz. İcralık arabalar tıpkı diğer mallar gibi ihale usulü ile satışı gerçekleştirilen mallardır. Genel olarak yediemin depolarında muhafaza edilmektedirler. Eğer ihtiyacınız olan bir icralık aracı daha uygun koşullar ile almak istiyorsanız bu ihalelere katılabilir yediemin depolarına giderek aracı görebilirsiniz. Bu ihaleler kişiler arasında açık arttırma yöntemi ile gerçekleşmektedir. 10 dakika kadar sürmektedir. En yüksek bedele yakın teklifi sunan aracın yeni sahibi olmaktadır.
    Satılık icralık araba
    İcralık araç bültenlerinden haberdar olmak içiz birçok yöntem size yardımcı olmaktadır. Bunlardan biri ilgili icra dairelerine gidip satılacak icralık oto ile ilgili tüm bilgileri alabilirsiniz. Ancak benim buna ayıracak yeteri kadar vaktim yok diyorsanız onu da dert etmeyin. Günümüzde onlarca web sitesi icra bülteni olarak sizlere hizmet sunmaktadır. Hemen bu sitelere giriş yaparak hem kendi yerleşim bölgenizde ki hem de ülke genelindeki yapılacak olan ihaleler ile ilgili bilgi alabilirsiniz.
  • 23-04-2013, 22:55:21
    #9
    vdesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba..

    -Daha önce özürlü raporu ile araç almaya yeltendim 1-2 gün önce araştırdım da çok tantanası varmış.. Şimdi de kafam icralık arabalara gitti ama biliyorum ki kolay değil o ihalelere girmek arkası sağlam 3-5 çapulcu varken. Ama ön bilgi edineyim burda bu ihaleler nasıl oluyor nerede giriliyor ? Olumsuz yönleri neler olumlu yönleri neler bu araçların bilgilendirirmisiniz?
    alma ihtimaliniz milyonda 0.1 hocam bende çok denedim alamıyorsunuz her icra dairesinin başında bir galeriden adam duruyor ve onlar içerdeki herkesi tanıyor işin her çakallığını biliyorlar anlayacağın şansınız sıfır hocam boşuna zaman kaybetmeyin derim iyi geceler