Mafya görünümlü adamlar, mafya değil. Oraları mesken tutmuş 3-4 kişilik çete tipi insanlar. Tehdit ederler, ihaleden çekilmek için adam başı para isterler vesaire.
Donanımhaber'de çeşitli konular var,
http://forum.donanimhaber.com/m_28166990/mpage_2/tm.htm
Ayrıca ağlayanın malı gülene hayır etmez lafı kesinlikle gerçekçi değil bu iş için.
İcrada aracı bulunan adam, arabası ne kadar çabuk elden çıkarsa o kadar kârlı. Yani otoparkta yatan arabayı zaten kullanamıyor ki adam.
Doğru diyosunuz öyle insanlar girip 3e alıp 10a satıyor ticaret yapıyor ama bazılarının kursağında kalıyor o araba ağlayanın malını bile bile kullanmak gelmiyor bize o yüzden konuyu açtım ve pişman oldum bütçeye uygun birşeyler bulup kullanalım :S O tür insanlardan bi korkumuz yok evelallah..