Merhaba..
-Daha önce özürlü raporu ile araç almaya yeltendim 1-2 gün önce araştırdım da çok tantanası varmış.. Şimdi de kafam icralık arabalara gitti ama biliyorum ki kolay değil o ihalelere girmek arkası sağlam 3-5 çapulcu varken. Ama ön bilgi edineyim burda bu ihaleler nasıl oluyor nerede giriliyor ? Olumsuz yönleri neler olumlu yönleri neler bu araçların bilgilendirirmisiniz?
alma ihtimaliniz milyonda 0.1 hocam bende çok denedim alamıyorsunuz her icra dairesinin başında bir galeriden adam duruyor ve onlar içerdeki herkesi tanıyor işin her çakallığını biliyorlar anlayacağın şansınız sıfır hocam boşuna zaman kaybetmeyin derim iyi geceler