Merhaba..
-Daha önce özürlü raporu ile araç almaya yeltendim 1-2 gün önce araştırdım da çok tantanası varmış.. Şimdi de kafam icralık arabalara gitti ama biliyorum ki kolay değil o ihalelere girmek arkası sağlam 3-5 çapulcu varken. Ama ön bilgi edineyim burda bu ihaleler nasıl oluyor nerede giriliyor ? Olumsuz yönleri neler olumlu yönleri neler bu araçların bilgilendirirmisiniz?