Mafya görünümlü adamlar, mafya değil. Oraları mesken tutmuş 3-4 kişilik çete tipi insanlar. Tehdit ederler, ihaleden çekilmek için adam başı para isterler vesaire.

Donanımhaber'de çeşitli konular var, http://forum.donanimhaber.com/m_28166990/mpage_2/tm.htm

Ayrıca ağlayanın malı gülene hayır etmez lafı kesinlikle gerçekçi değil bu iş için.

İcrada aracı bulunan adam, arabası ne kadar çabuk elden çıkarsa o kadar kârlı. Yani otoparkta yatan arabayı zaten kullanamıyor ki adam.