• 25-08-2012, 11:32:20
    #10
    http://www.youtube.com/watch?v=9fdMS0toO8M


    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:32:20 -->-> Daha önceki mesaj 11:30:26 --

    C-Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    B.ktan bir dizide b.ktan bir rolde ne idüğü belirsiz bir ro için yarışan kişi sırf Türk diye, gelip konusunu açan sensin, yozlaşan biziz öyle mi? Ne diyeyim ki, sıyrılın artık şu aşağılık kompleksinizden..
    hepiniz haklısınız anlıyorum sizi.
  • 25-08-2012, 12:02:22
    #11
    Storm7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalbiniz kötü ne diyim.Olaya nerden bakıyorlar ya arkadaş.Sen müslümansın gece çavuşunu tokatlarken iyi değil mi? Sonuçta türkiye ülkesini duyuruyor mu... duyuruyor sanane müslümanlığından.
    nasıl bir zihniyettesin sen arkadaş. O zaman sanane müslümanlığından sa niye kız ben müslümanım diye atlıyor ortaya Türk üm diye atlasın . Ayrıca gerçek müslüman kçını başını açmaz kusura bakmasın kimse. Türk müş o zaman niye ingilizce şarkıyla gidiyor oraya bu son cümleme gülenlere ben daha önceden gülüyorum. Aşşağılık duygusunda olanlarla işim olmaz. Eğer gerçekten Türk kimliğine sahip çıkacaksan şaklabanlık yaparak başkalarının kültürüyle onlara şirin gözükmeye çalışmayacaksın. Bakınız bir zamanlar Tansu hanım çin e gittiğinde Türkçe metinleri bir kenara atıp yanındakilere fırça atmıştı bana ingilizce metinleri getirin diye.

    Neyse yeni hadise hayırlı olsun diyen arkadaşı ayakta alkışlıyorum.
  • 25-08-2012, 12:10:20
    #12
    benim zihniyetim ,neden kızın başarısı konuşulmuyor yada yarışma ile ilgili konular tartışılmıyor.Hemen olayı siyasete çevirimek,ırkçılığa çevirmek neden dir?
    Eğlenmeye bakın ya,bunu değişiklik olsun biraz farklı hava tadalım diye açtım.
  • 25-08-2012, 12:20:30
    #13
    Storm7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim zihniyetim ,neden kızın başarısı konuşulmuyor yada yarışma ile ilgili konular tartışılmıyor.Hemen olayı siyasete çevirimek,ırkçılığa çevirmek neden dir?
    Eğlenmeye bakın ya,bunu değişiklik olsun biraz farklı hava tadalım diye açtım.
    Ne ırkçılığı ne siyaseti ne eğlencesi yahu. Benim vatandaşım gitmiş orada İNGİLİZCE şarkı söylemiş orasını burasını açarak şov yapmış neyin başarısı. OOOO ÇOK GÜZEL ŞAK ŞAK ŞAK neye şak. Farklı havaya değil kendi kültürümüze ihtiyacımız var. Atatürk'ün annesine bak biraz örnek al...
  • 25-08-2012, 12:22:55
    #14
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne ırkçılığı ne siyaseti ne eğlencesi yahu. Benim vatandaşım gitmiş orada İNGİLİZCE şarkı söylemiş orasını burasını açarak şov yapmış neyin başarısı. OOOO ÇOK GÜZEL ŞAK ŞAK ŞAK neye şak. Farklı havaya değil kendi kültürümüze ihtiyacımız var. Atatürk'ün annesine bak biraz örnek al...
    Hocam ağzımı açtırma şuan düşüncelerini yazdığın forum yabancılara ait,kültürünü yaşatmak istiyorsan çalışır çabalarsın nutuk atmaya gerek yok.
  • 25-08-2012, 12:27:50
    #15
    Storm7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ağzımı açtırma şuan düşüncelerini yazdığın forum yabancılara ait,kültürünü yaşatmak istiyorsan çalışır çabalarsın nutuk atmaya gerek yok.
    parasını verir forum alt yapısını kullanırım parasını verdiğim birşeyin hesabını soramazsın bana, kullandığım cep telefonu üreticisi de servis sağlayıcısı da, kullandığım domainlerin alt yapısı da, hosting sistemi de yabancılara ait.

    Orasını burasını açarak ve İngilizce şarkı söyleyerek Türk kültürünü yaşattı ayakta alkışlandı OLEEEEEEYYYY demek başka, Onuk tersanesinde SAZAN adlı arabayı sıfırdan üretmek başka.

    Bunları sertap erener ingilizce şarkıyla birinci olduğunda da söyledim..

    Ağzını açsan ne olacak kalıplaşmış sözlere karnımız tok.

    Sazan aracı için haber ve arama sonucu https://www.google.com.tr/#sclient=p...w=1366&bih=645
  • 25-08-2012, 12:30:10
    #16
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    parasını verir forum alt yapısını kullanırım parasını verdiğim birşeyin hesabını soramazsın bana, kullandığım cep telefonu üreticisi de servis sağlayıcısı da, kullandığım domainlerin alt yapısı da, hosting sistemi de yabancılara ait.

    Orasını burasını açarak ve İngilizce şarkı söyleyerek Türk kültürünü yaşattı ayakta alkışlandı OLEEEEEEYYYY demek başka, Onuk tersanesinde SAZAN adlı arabayı sıfırdan üretmek başka.

    Bunları sertap erener ingilizce şarkıyla birinci olduğunda da söyledim..

    Ağzını açsan ne olacak kalıplaşmış sözlere karnımız tok.

    Sazan aracı için haber ve arama sonucu https://www.google.com.tr/#sclient=p...w=1366&bih=645
    estağfurullah hesap sormuyorum.haklısın dostum tartışmaya gerek yok.
  • 25-08-2012, 12:37:02
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HuluStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç müslümana benzemiyor. müslüman biri bu senaryoda yer almaz..

    2.15. saniye izleyin.
    sen ***** domain satarken müslüman oluyorsun da bu kız mı müslüman olamıyor ?
  • 25-08-2012, 12:57:15
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allah'ın bile kullarını bir ömre bakarak yargıladığı bir yaşamda , kulların youtube videosuna bakarak imalı yollarla sahte müslüman dediği ve mevzu kendisi olduğu zaman "parasını verdiğim şeylerde beni yargılayamazsın" diyenlerin olduğu bir yaşamda mücadelesi için kutluyorum kendisini.