delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
parasını verir forum alt yapısını kullanırım parasını verdiğim birşeyin hesabını soramazsın bana, kullandığım cep telefonu üreticisi de servis sağlayıcısı da, kullandığım domainlerin alt yapısı da, hosting sistemi de yabancılara ait.

Orasını burasını açarak ve İngilizce şarkı söyleyerek Türk kültürünü yaşattı ayakta alkışlandı OLEEEEEEYYYY demek başka, Onuk tersanesinde SAZAN adlı arabayı sıfırdan üretmek başka.

Bunları sertap erener ingilizce şarkıyla birinci olduğunda da söyledim..

Ağzını açsan ne olacak kalıplaşmış sözlere karnımız tok.

Sazan aracı için haber ve arama sonucu https://www.google.com.tr/#sclient=p...w=1366&bih=645
estağfurullah hesap sormuyorum.haklısın dostum tartışmaya gerek yok.